Ons administratieteam is op zoek naar een medewerker die ons voor 1 of 2 dagdelen per week komt helpen op vrijwillige basis. De werkzaamheden van de administratief medewerker zijn onder andere het beantwoorden van mails en telefoontjes, het inplannen van afspraken en het verwerken van aanvragen. Ben jij de vrijwilliger die wij zoeken, neem dan gerust even contact met ons op; we horen graag van je!
Over Schuldhulpmaatje Parkstad
Schuldhulpmaatje is een vrijwilligersorganisatie die mensen ondersteunt bij financiële problemen en vragen. Wij zoeken versterking van ons team. Wil je graag iets voor een ander betekenen en mensen ondersteunen bij hun financiële problemen? Dan hebben wij de volgende vacature voor jou.
Administratief medewerker
Als administratief medewerker houd je jezelf onder meer bezig met de volgende zaken:
Het beantwoorden van mails en telefoontjes;
Het inplannen van afspraken;
Het verwerken van aanvragen.
Functie eisen
Voor deze werkzaamheden is het vereist dat je kunt omgaan met de computer en dat je zelfstandig de genoemde werkzaamheden kunt uitvoeren. Als administratief medewerker heb je ook telefonisch en schriftelijk contact met hulpvragers, professionals en vrijwilligers.
Wij bieden
Wij bieden uitdagend vrijwilligerswerk, een prettige werksfeer, leuke collega’s, werkervaring, een stimulerende werkomgeving en mogelijkheden om nieuwe dingen te leren.
Natuurlijk wordt je ingewerkt door een ervaren vrijwilliger. Ook ontvang je een reiskostenvergoeding van ons.
Overige informatie
Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature of wil je meer informatie, neem dan telefonisch contact op met Alcander telefoon (045-5602525) of via de email (heerlen@shmparkstad.nl).
Wil je jezelf aanmelden, gebruik dan onderstaand formulier. We laten je daarna zo snel mogelijk wat weten; tot gauw!